❤️Canlı Sohbet Hattı❤️️

daha once hic bu kadar kudurmamistim

daha once hic bu kadar kudurmamistim Selam herkese ben asli gen ve guzel bir bayanim sizlere yazacagim yazida basimdan gecen ve benim zevk alarak yazdigim bir anim bu olay basima gelene kadar bir kız olarak kendimi hic bu kadar aciz hissetmemistim neyse basliyorum anlatmaya. Aslında normalde bu kadar azgın bir kadın değilimdir

Ensest Hikayeler Nedir?

Fakat bir vakit sonra benim azgın bir hale gelmem kaçınılmaz oldu. Bir gün gene bayağı bir azgın şekilde yarrak ararken zorda olsa aradığım o yarrağı bulma şansına sahip oluyordum

daha once hic bu kadar kudurmamistim Nedir?

Aslında o kadar azgın genç kız değilim sevgililerimle seks yapıyorum orgazm oluyorum ama ne olduysa evde kimsesiz takılırken biraz seks filmi izleyeyim dedim kendimi kaybettim evde önce ne bulursam odamda kendime saplamaya başladım ön delik bollaştı arkaya sokmaya başladım oda baktım kesmiyor yan komşuya koştum yanıyordum artıkerkek yani en cirkin kariyi bile siker am oldukca. Perdeleri cekti kapiyi kapatti geldi yanima ne o basliyodu ne ben basliyodum

daha once hic bu kadar kudurmamistim Neden Kullanmalıyız?

Perdeleri cekti kapiyi kapatti geldi yanima ne o basliyodu ne ben basliyodum . Gectim karsisina soyunmaya basladim. Toz pembe tisortumu cikarttim icimde siyah dantelli sutyen vardi gri o altimi arkam donuk domalarak cikardim zaten amimin suyu belli olsun diye hic bisey giymemistim. Koltuga dogru surundum burhan tisortunu cikartti bende esofmanini indirdim altinda lacivert baksiri vardi . Elimle elledim ilk basta cok urktum ama offf ki ne offf o kadar dik tas gibi ve sicakti ki deliricem sandim. Burhan acilmisti artik . Bakire misin dedi evet dedim. Beni domaltti koca gotume saplaklar atip durdu ahh nasil yakiyordu her vurusu beni o vurdukca pornodakiler gibi ih diyip gotumu salliyordum. Eli amima kaydi zaten vicik vicik olan amimk kesfe cikti dizlerimin bagi cozuluyo sandim . Beni koltuga yatardi ayaklarimi acti . Amcigini yicem dedi bu lafi bile beni ereksiyon etti ben sadece gulumsedimamima ufak bi dil atti cok acayip hissettim . Ufak diller hizlanmaya klitorisime degmeye amimin deligine degmeye basladi artik nefes alislarimi kontrol edemiyordum gozum oapali amimi yalatiyodum. Am dudaklarimla opusmeye basladi aah imm ohhh demeye basladim deli gibi inliyordum . Burhann im. O bunlari duydukca dahada yaliyordu beni offff . Dilini amimin deligine sokup cikariyordu sikiyorum dilimle seni orospu dedi bana bu soylemi beni dahada azdirdi ahh sik beni askim dedim beni birakti ayaga kaldirdi boynumu optu ve diz cok dedi . Baksirini gene elledim ve cikarttim. Ooff oyle dikti ki sanirim . Kalinligida iyiydi . Pornodakiler kadar olmasada. Elime aldim porno izledigimden tecrubeliyimdir . Elime aldim ileri geri git gel yaptim. Basini agzima alip emdirmeye basladim emdikce emesim geliyo oyle keskin bi erkeklik kokusu vardi ki ihh . Burhan koltuga oturdu bende onu yalamaya basladim boydan boya sikini yaliyodum. Tasaklarini emip isiriyordum ajh oyle guzeldi ki . Agzima hepsini soktu nefes almami istemiyodu sanki olecem sandim nefes alamadim. Sonra cikartti ve attirmaya basladi attirmasi bitince dollerini yalamak istedim. Tadi cok keskin tuzlu garip biseydi ama kalanlarini yedim. Kucagina aldi beni ve opusmeye basladik . Daha oncesinden bildigim icin zorluk cekmiyordum. Dili dilimi kesfediyordu . Kucaginda oldugum icin yarağı amima degiyodu bende istemdisi amimi yarağına surtuyordum. Seni orospu yarrak mi istiyosun dedi aah evet dedim yatirdi beni koltuga ve gene biraz yaladi. Amima firca cekmeye bsladi yarağıyla ooff deli oluyordum oyle bi inliyodum ki ben bile kendime sasiyordum. Basini deligime zorluyordu kadınım diyordum ama benim bile umrumda degildi . Yavas yavas surtuyordu ve bu bana yetmiyordu daha fazlasi lazimdi. Burhan diye inliyordum. Burhan birden yavasca amima girmeye basladi oyle bi bagiriyordum ki aah canim yaniyordu . Sakin ol orospu cok zevk alacaksin dedi . Nefes alislarim oyle hizlandi ki oluyorum sandim . Burhan artik tempo yakalamis memelerimi yaliyordu. Ahh oohhh sook immhh ohh diye diye onu zevke getiriyordum. Burhan artik oyle bi hizlandi ki kafam koltugun kenarlarina carpiyordu memelerim bi o yana bi bu yanaydi oyle bi zevk aliyodum ki aah sik beni askim diyordum burhan artik yoruldu ve oturdu bende gittim zodda olsa sikini amima yerlestirdim ziplamaya basladim ardi adina saplaklar atiyordu daha hhizli orospu diyordu aah sahiden orospu muydum ben . Ih deli gibi ziplayip kendimi sikiyordum. Oyle terlemistik ki . Hic bisey umrumuzda degildi . Kalk geliyorum dedi kalktim. Ac lan agzini dedi acmak istemedim zorla actirdi ve hepsini agzima yolladi .


Hemen Aramak İster misin?

003225889593 numarasını arayarak sex sohbeti yapabileceğiniz kadınlara ulaşabilirsiniz.

daha once hic bu kadar kudurmamistim Hakkında?

Bu sert tavri hosuma gitmisti. Sex hikayeleri:sik beni sok ama oh.

Sohbet Hattı

7/24 Arayabilirsiniz

Sohbet Hatları

Sex Hatt ile Zevki Tadacaksınız

Yalnız kadınlarla sex hattı servisinde en uygun fiyata seks yapmak sanaldan boalmak whatsapp üzerinden canl boalmak grüntülü arayıp birlikte karşılıklı daha nce tadna varılmamış şeyleri gerekleştirmek için daha ne bekliyorsunuz. Hemen arayın ve cinselliin size kattığı en güzel yeteneğinizi taş gibi bir manita ile gereğe dönüştürn.

Kategoriler

Gerçek Kadınlarla Telefonda Sex Hattı

Size yepyeni deneyimler yaşatacak cinsellik anlamında hayatnz şekillendirecek cinsel sohbet sitelerinin tamamından çok farkl bir ortamdasınız. Kimi zaman orgazm olma arzuları kontrol dışnda geliebilir ve tatmin olmak için bir kadının bile sesinin duymak isteyebilirsiniz nitekim bu kısa vadede yeterli olur.şte böyle zamanlar için sex hattı sizlere bir sohbet numaraları klasiği yaşatarak en kaliteli sohbetleri yapabileceğiniz size telefonda aklınıza gelmeyecek konularla keyifli anlar yaatacak kadınlarla bir araya getiriyor. Doya doya konuşmak en uygun fiyata cinsel sohbetlerle mümkün olabilirdi ancak.

Tıkla Ara